Op 28 mei vond de laatste les plaats van de fietslessen voor volwassenen. Er waren 18 vrouwen ingeschreven, al sloten er regelmatig extra dames aan. Bijna iedereen slaagde erin om zelfstandig een rit over het verkeerspark te maken. Daarom kreeg iedereen een diploma.
Voor deze gelegenheid zakte de volledige VriendENTaal-groep van Vrijetijdspunt Rodeheide af naar de laatste les. Het werd een gezellig samenzijn, afgesloten met een receptie en luid applaus voor de fietsende dames. In september plannen we een 'terugkomles' om te bekijken of iedereen de vaardigheden goed heeft kunnen onderhouden.



